„O volném místě v nově postaveném skladu jsem se dozvěděl od sestry, která u Lorence už pracovala. O místo jsem se ucházel a brzy se ukázalo, že mám pro tuto práci talent. Dokonce až tak, že po nějaký době se mi naskytla příležitost stát se vedoucím skladu“, začíná s vyprávěním Karel.
„Práce na skladě vždy byla a vždy bude pestrá, zodpovědná a hodně dynamická. Právě tahle rozmanitost mě na ní nejvíce baví. V roce 2022 jsem dostal z vedení nabídku, která se neodmítá“, pokračuje Karel s úsměvem.
Vedení společnosti nabídlo Karlovi pozici ředitele logistiky se zodpovědností za všechny sklady v rámci ČR. Hlavním úkolem ředitele logistiky je podílet se na stanovování a řízení firemní strategie ve všech skladech, implementovat nové projekty v rámci rozvoje společnosti a zavádět jednotné postupy skladovacích procesů napříč všemi sklady.
„Pro mě je to velká výzva, ale zároveň skvělá příležitost, jak zúročit mé bohaté zkušenosti z praxe. A věřím, že i kolegové ocení, že standardizaci procesů řídí člověk, který si práci na skladu vyzkoušel na vlastní kůži“, uzavírá Karel.
Kdyby měl vyzvednout 3 věci, které ho u Lorence baví, tak je to práce v čistém a bezpečném prostředí, možnost pořád se učit a posouvat se a v neposlední řade, příležitost ke kariérnímu růstu bez ohledu na vzdělání. Když člověk chce a umí, tak může cokoli.
Renata nastoupila do firmy Lorenc Logistic v prosinci 2015 na pozici administrativního pracovníka ve skladě náhradních dílů. Od samého začátku se vyznačovala proaktivním přístupem a zodpovědností.
S nadšením a pílí vrhala do všech svěřených úkolů, nebojácně se ptala a učila se novým věcem. Její pečlivost a detailní orientace z ní dělaly spolehlivého a precizního pracovníka, na kterého se dalo spolehnout. Díky těmto vlastnostem si dokázala poradit i s náročnými úkoly a vždy se snažila o to, aby vše bylo dokonalé.
Jejího potenciálu si všimlo i vedení společnosti.
„V roce 2019 jsem dostala nabídku na pozici správkyně majetku. Byla to pro mě velká výzva, ale zároveň i splnění snu. Do nové práce jsem se vrhla s velkým odhodláním a věřím, že vedení své rozhodnutí dodnes neolitovalo“ podotýká se skromným úsměvem Renata. „Práce v této pozici mi umožňuje neustále se rozvíjet a učit se novým věcem - každý den je pro mě příležitostí posunout se o krok dále“, dodává.
Dnes má Renata na starosti veškeré budovy a movitý majetek firmy, a to nejen na centrále v Klatovech, ale i na všech šesti pobočkách napříč Českou republikou. Pravidelně zajišťuje servis, revize a kontroly, čímž předchází poruchám a šetří firmě nemalé peníze. Její znalosti, zkušenosti a loajalita z ní dělají cenný přínos pro celý tým.
A proč si Renata myslí, že stojí za to stát se součástí Lorencovy party?
„Práce v Lorenc Logistic mi dává smysl a naplňuje mě. Vím, že dělám něco důležitého a že moje práce má dopad na firmu. Oceňuji, že firma dělá pro své zaměstnance něco navíc. Stará se o nás a dává nám také najevo, že i na našem názoru záleží. Čisté a příjemné pracovní prostředí, férové jednání a jistota do budoucna – to vše jsou pro mě důležité faktory“, uzavírá Renata.
František Ponocný je neodmyslitelnou součástí firmy Lorenc Logistic už od roku 1996. Za tu dobu nasbíral nespočet kilometrů a projel křížem krážem celou Evropu. Jeho láska k řízení kamionu a bohaté zkušenosti z něj dělají nejen zkušeného řidiče, ale i respektovaného kolegu a firemního školitele.
Svou kariéru v Lorenc Logistic zahájil František jako řidič kamionu. Po několika letech se stal zácvikovým řidičem, kde předával své znalosti a dovednosti novým kolegům. V roce 2017 se pak posunul na pozici firemního školitele, kde se aktivně podílí na výuce a rozvoji řidičů.
František oceňuje na své práci především její variabilitu a možnost poznávat nová místa. "Řízení kamionu mě baví," říká s nadšením. "Je to práce, která se mi nikdy neomrzí." Jeho vášeň pro kamionovou dopravu je nakažlivá a inspiruje i jeho kolegy.
František Ponocný je vzorem zkušeného a spolehlivého řidiče, ochotného sdílet své znalosti s ostatními. Jeho přínos pro firmu Lorenc Logistic je neocenitelný a jeho kolegové ho vnímají jako nepostradatelnou součást týmu.
Když jsem vystudoval obchodní akademii a úspěšně složil maturitní zkoušky nevěděl jsem ještě, čím bych chtěl být, věděl jsem jen to, že mě baví řízení a touto cestou jsem se také vydal.
Od otce jsem se dozvěděl, že firma Lorenc Logistic v Rudné shání kurýra na rozvoz balíků. Dopravce, který byl najatý firmou LL mě zaměstnal jako kurýra a koncem roku 2016 jsem nastoupil.
Musím říci, že začátky byly velice, velice těžké jako v každé nové práci. Po pár týdnech, kdy jsem si konečně vše osahal a našel svůj systém se ze mě stal regulérní kurýr.
Po roce výkonu kurýra mi přímo společnost Lorenc Logistic nabídla práci na pozici dispečer, kterou jsem s radostí přijal. Práce byla různorodá, a to mě na tom bavilo nejvíc.
Postupem času jsem se zdokonaloval a přicházel s různými nápady na zlepšení, která by pobočku posunula vpřed. A aby bylo logistické kolečko kompletní, tak jsem začal také vypomáhat na skladě.
S koncem roku 2020 přišla nabídka zastávat pozici vedoucího pobočky Zdiby, kterou oficiálně vykonávám od ledna 2022. Musím říci, že největší výzvou v celé mé kariéře bylo stěhování pobočky z Rudné u Prahy do větších a modernějších prostor ve Zdibech. Bylo nutné obsadit volné pozice, zaučit nové zaměstnance, sehnat několik nových dopravců, a zajistit mnoho dalších provozních věcí. Díky vzájemné spolupráci s kolegy jsme ale i tuto nároční výzvu úspěšně zvládli.
Dnes, když se poohlédnu zpět, vidím, že jsem ušel velký kus cesty. Ale zároveň vím, že další velký kus cesty mám ještě před sebou.
© 2024 Lorenc Logistic, s.r.o., Kontaktovat webmastera, Mapa stránek
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO