Renata nastoupila do firmy Lorenc Logistic v prosinci 2015 na pozici administrativního pracovníka ve skladě náhradních dílů. Od samého začátku se vyznačovala proaktivním přístupem a zodpovědností.
S nadšením a pílí vrhala do všech svěřených úkolů, nebojácně se ptala a učila se novým věcem. Její pečlivost a detailní orientace z ní dělaly spolehlivého a precizního pracovníka, na kterého se dalo spolehnout. Díky těmto vlastnostem si dokázala poradit i s náročnými úkoly a vždy se snažila o to, aby vše bylo dokonalé.
Jejího potenciálu si všimlo i vedení společnosti.
„V roce 2019 jsem dostala nabídku na pozici správkyně majetku. Byla to pro mě velká výzva, ale zároveň i splnění snu. Do nové práce jsem se vrhla s velkým odhodláním a věřím, že vedení své rozhodnutí dodnes neolitovalo“ podotýká se skromným úsměvem Renata. „Práce v této pozici mi umožňuje neustále se rozvíjet a učit se novým věcem - každý den je pro mě příležitostí posunout se o krok dále“, dodává.
Dnes má Renata na starosti veškeré budovy a movitý majetek firmy, a to nejen na centrále v Klatovech, ale i na všech šesti pobočkách napříč Českou republikou. Pravidelně zajišťuje servis, revize a kontroly, čímž předchází poruchám a šetří firmě nemalé peníze. Její znalosti, zkušenosti a loajalita z ní dělají cenný přínos pro celý tým.
A proč si Renata myslí, že stojí za to stát se součástí Lorencovy party?
„Práce v Lorenc Logistic mi dává smysl a naplňuje mě. Vím, že dělám něco důležitého a že moje práce má dopad na firmu. Oceňuji, že firma dělá pro své zaměstnance něco navíc. Stará se o nás a dává nám také najevo, že i na našem názoru záleží. Čisté a příjemné pracovní prostředí, férové jednání a jistota do budoucna – to vše jsou pro mě důležité faktory“, uzavírá Renata.
© 2024 Lorenc Logistic, s.r.o., Kontaktovat webmastera, Mapa stránek
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO