„O volném místě v nově postaveném skladu jsem se dozvěděl od sestry, která u Lorence už pracovala. O místo jsem se ucházel a brzy se ukázalo, že mám pro tuto práci talent. Dokonce až tak, že po nějaký době se mi naskytla příležitost stát se vedoucím skladu“, začíná s vyprávěním Karel.
„Práce na skladě vždy byla a vždy bude pestrá, zodpovědná a hodně dynamická. Právě tahle rozmanitost mě na ní nejvíce baví. V roce 2022 jsem dostal z vedení nabídku, která se neodmítá“, pokračuje Karel s úsměvem.
Vedení společnosti nabídlo Karlovi pozici ředitele logistiky se zodpovědností za všechny sklady v rámci ČR. Hlavním úkolem ředitele logistiky je podílet se na stanovování a řízení firemní strategie ve všech skladech, implementovat nové projekty v rámci rozvoje společnosti a zavádět jednotné postupy skladovacích procesů napříč všemi sklady.
„Pro mě je to velká výzva, ale zároveň skvělá příležitost, jak zúročit mé bohaté zkušenosti z praxe. A věřím, že i kolegové ocení, že standardizaci procesů řídí člověk, který si práci na skladu vyzkoušel na vlastní kůži“, uzavírá Karel.
Kdyby měl vyzvednout 3 věci, které ho u Lorence baví, tak je to práce v čistém a bezpečném prostředí, možnost pořád se učit a posouvat se a v neposlední řade, příležitost ke kariérnímu růstu bez ohledu na vzdělání. Když člověk chce a umí, tak může cokoli.
© 2024 Lorenc Logistic, s.r.o., Kontaktovat webmastera, Mapa stránek
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO