Už Vás nebaví být v práci jen „někým dalším“? Chtěli byste pracovat pro rodinnou firmu, kde si zakládáme na přímém, osobním jednání, kde si každého pracovníka pečlivě vybíráme a záleží nám na tom, aby si lidé v pracovním kolektivu „sedli“?
Staňte se členem naší české, rodinné společnosti, která vznikla s cílem zajistit svým zákazníkům dopravu a uskladnění jejich zboží. Již 25 let poskytujeme svým zákazníkům komplexní služby v oblasti dopravy a logistiky.
Jste organizačně schopní, máte smysl pro pořádek, ovládáte práci s počítačem a nevadilo by Vám pracovat na dvě směny včetně občasných sobotních služeb?
Vaší náplní práce bude příjem objednávek od zákazníka, zpracování výdejek pro skladníky, příprava a tisk exportních dokumentů. Komunikace se zákazníkem a zasílání pravidelných reportů.
Zaujal Vás popis pracovního místa a víte, že vy jste pro nás ta/ten pravá/ý? Zašlete nám prosím životopis. Obratem se Vám ozveme zpět a domluvili bychom se na případném pohovoru. Pro více informací volejte personální oddělení na tel: 376 377 353
Zaškolení
Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a výbornou firemní organizací
Příspěvek na penzijní a životní pojištění a další bonusy
Příspěvek na stravování v podobě stravenek
Přejeme Vám hodně štěstí ve výběrovém řízení a těšíme se až Vás přivítáme v našem týmu.
© 2024 Lorenc Logistic, s.r.o., Kontaktovat webmastera, Mapa stránek
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO