Administrativní pracovník dopravy, Klatovy
Pro náš dispečerský tým v Klatovech přijmeme spolehlivého parťáka/parťačku na pozici administrativního pracovníka.
Pokud Vás baví práce v administrativě, nebojíte se komunikovat, dokážete ovládat PC a umíte se rychle rozhodovat, pak hledáme právě Vás.
Každý dobrý šéf potřebujeme výkonného asistenta.
Denně budete řešit:
- přijímání a potvrzování objednávek od zákazníků na přepravu zboží po Evropě
- telefonické hovory se zákazníky s využitím znalosti AJ či NJ - výborný komunikační servis je naší doménou
- zadávání požadavků do interního systému společnosti
- neobvyklé situace pro zajištění domluvené přepravy
- evidenci a vyřizování reklamací
Pro dobře odvedou práci budete potřebovat:
- výborné komunikační dovednosti
- znalost AJ či NJ
- schopnost práce na PC (Word, Excel, Outlook, interní systém)
- skvělé organizační schopnost a schopnost umět se rychle rozhodnout
- chuť na sobě pracovat a neustále se rozvíjet
Zaměstnáním u nás získáte:
- přátelský kolektiv - jsme jeden tým
- jisté a stabilní zaměstnání
- nástupní mzdu 35 000 Kč
- možnost kariérního růstu
- pracovní doba na jednu směnu PO - PÁ 8:00 - 16:30
- pravidelné navyšování mzdy
Nástup možný ihned.
Více informací o pozici vám rádi sdělíme na tel.č.: +420 725 568 258.
Ozvěte se nám