Drobečková navigace

Lorenc Logistic > Současný tým

Současný tým

 

Firma Lorenc Logistic, s.r.o. zaměstnává v současné době přes 200 zaměstnanců. Své kolegy si vybíráme sami. Snažíme se, abychom měli v týmu lidi, pro které zaměstnání u firmy Lorenc Logistic, s.r.o. neznamená jen pouhou „práci“. Velice si ceníme přístupu a ochoty udělat něco navíc.
Rozhodně se u nás pak takoví lidé mají kam profesně posunout.

Chtěli byste se k nám přidat? 

Ozvěte se nám

 

 Říjen 2017

Renata Křenová.JPG

 Renata Křenová

správce majetku

Renata nastoupila do firmy v prosinci 2015 na pozici administrativního pracovníka ve skladě ND. Firmu Lorenc Logistic, s.r.o. si nevybrala náhodou. Nastoupila k nám na doporučení svého manžela, který u nás již léta funguje jako řidič MKD. Když se tedy objevila nabídka volného pracovního místa, volba byla jasná…

I když nebylo jednoduché, překonat všechny překážky, dokázala se Renata díky své pracovitosti, vytrvalosti a píli vypracovat na pozici správce majetku a kontrolora, kterou zastává od letošního září. „Není to jednoduché, ale na mé práci se mi líbí pestrost a rozmanitost…každý den je jiný“.

Jak hodnotí firmu Lorenc Logistic, s.r.o.? „Líbí se mi, že firma dělá pro člověka něco navíc – máme tu pořádek a hezké prostředí. Zaměstnání u Lorenc Logistic pro mě znamená jistotu a férové jednání.“

 

 

 

Kateřina Míšková.JPGKateřina Míšková

manažer kvality

Katka pracuje ve firmě od roku 2011. „Na základě inzerátu na úřadě práce jsem zaslala životopis a šup, jsem tu už několik let“. Původně nastoupila na pozici administrativního pracovníka dopravy, které se věnovala několik let než odešla na mateřskou dovolenou. Po návratu z mateřské dovolené potřebovala skloubit rodinný a profesní život. Díky organizačním a personálním změnám jsme se s Katkou dohodli na práci kvality manažera, kterou lze částečně vykonávat formou „home office“.

„I když by si někdo mohl myslet, že je „ISO“ nudné, rozhodně to tak není. Pořád se něco děje…“, vnímá Katka svou současnou pozici.

Co se jí ve firmě líbí nejvíce? „Kvalitní a čisté pracovní prostředí, osobní přístup ke všem zaměstnancům, jistota výplaty a možnost kariérního růstu.“

 

IMG_4013.jpg

  Karel Suda

vedoucí skladu 2

Karel našel cestu do firmy v roce 2006. „Moje sestra, která tu pracovala se zmínila, že firma LL má volné místo skladníka v nově postaveném skladu č.2.“

Netrvalo dlouho a naskytla se příležitost stát se vedoucím skladu. „Práce je to rozmanitá, zodpovědná a hodně dynamická“. Na mojí práci mě baví právě ona rozmanitost – to, že to není stereotyp. Mám rád práci v menším kolektivu a baví mě ho vést.“, komentuje Karel svoje působení.

Budoucí kolegy by nalákal na čisté a bezpečné prostředí, zajímavé finanční ohodnocení, možnost vzdělávání a různých kurzů.

 

 

 

IMG_4020.jpg

 Michal Pecl

vedoucí dílny

Michal k nám přišel již před lety. První zkušenosti ve firmě sbíral už jako učeň na praxi.
Po škole měl v plánu, že se stane řidičem. Po týdenním pobytu na dílně, který musí absolvovat každý řidič, nakonec zůstal coby mechanik. Proaktivitou a zájmem o obor se postupně vypracoval na pozici směnového mistra. Zkušenosti s vedením malého kolektivu lidí určitě dobře zúročí i dnes na pozici vedoucího autodílny a mycí linky, kdy zodpovídá za téměř dvě desítky lidí.

„Na mé práci mě nejvíce baví, když je vidět dobrý výsledek“, hodnotí svoje působení na pozici.

V brzké budoucnosti rozšíříme řady našich mechaniků a rozhodně jim podle Michala máme co nabídnout – přátelský kolektiv, jistotu a zázemí společnosti a pravidelnou mzdu.

 

 

Josef Lorenc.JPGJosef Lorenc

vedoucí dispečinku

Josef je členem týmu LL již 16 let. Obdobně jako jeho kolegové si svou cestičku vyšlapal postupně. Nastoupil k nám jako řidič. O řadu let později vyměnil kabinu kamionu za dispečerskou židli.

Josefa můžeme s klidným svědomím zařadit do kategorie „srdcařů“. Ani dnes pro něj z pozice vedoucího dispečera není problém, v případě potřeby, sednou zpátky za volant a dojet s autem na nakládku.

Důležitou hodnotou pro něj je týmových duch všech jeho kolegů. „Kopeme za jeden tým a vždycky si nějak vypomůžeme“, zastává názor.

 

 

radek bauml.jpgRadek Bäuml

vedoucí pobočky Štěnovice

„Odpověděl jsem na inzerát v novinách. Zaujal mě hlavně tím, že se otevírala úplně nová skladovací hala. Nastoupil jsem na pozici vedoucího směny. Po roce jsem byl nominován na pozici vedoucího pobočky, kterou zastávám dodnes“, rekapituluje Radek své zaměstnání u nás.

Vedoucí pobočky ve Štěnovicích se stará o 59 zaměstnanců, kontroluje docházku, přesčasové hodiny a připravuje plán dovolených. Zajišťuje školení řidičů VZV, pravidelné porady s vedoucími směny a stará se o veškerou komunikaci a operativu mezi firmou Lorenc Logistic, s.r.o, a Borgers CS.

„Na pozici vedoucího pobočky mě osobně baví nejvíc různorodost každého dne. Nikdy nevím, co se přihodí a vím, že každý den budu řešit jiný problém. Ke svému životu potřebuji být stále ve střehu a nezabřednout do stereotypu“, hodnotí Radek svou práci.

Novým kolegům by nabídl příjemné pracovní prostředí a kolegialitu, neboť právě díky jemu je na pobočce velmi přátelská a někdy až rodinná atmosféra.

 

Listopad 2017

Barbora Zoubková

operátor dispečinku

Bára se k nám přidala v létě 2016, kdy o své známe obdržela informace, že se u nás uvolnila pracovní pozice administrativního pracovníka dopravy. Tato pozice je ideální volbou pro mladé lidi (mnohdy čerstvé absolventy), kteří se nebojí komunikovat v cizím jazyce a chtějí nasbírat zkušenosti.
„Zaslala jsem životopis a byla vybrána“, vzpomíná na svůj nástup do Lorenc Logistic, s.r.o. „I když je to práce občas psychicky náročná, baví mě každodenní různorodost a denní komunikace v angličtině.“
Nové kolegy by Bára nalákala na kvalitní zázemí, dobré finanční ohodnocení a skvělý kolektiv.

 

Barbora Mazancová

operátor dispečinku

Osobní reference pro nás hrají významnou roli. Právě díky tomu, jsme náš tým obohatili o další Báru, která je také administrátorem dopravy. V lednu 2018 oslaví roční působení u firmy.
„Do Lorenc Logistic, s.r.o. jsem se dostala na základě informace od mé bývalé spolužačky, poslala jsem životopis, poté proběhl pohovor a zkouška na mojí pozici“, rekapituluje Bára své začátky u nás.
Stejně jako její kolegyni Báru na této pozici nejvíce baví rozmanitost a komunikace se zákazníky.
Na zaměstnání u Lorenc Logistic, s.r.o. hodnotí kladně dobré finanční ohodnocení, příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv-

 

 

 

Monika Vítková

asistentka jednatele / marketér

Monika u nás pracuje 2 měsíce:„O volném místě ve firmě Lorenc Logistic, s.r.o. jsem se dozvěděla na základě jak inzerátu, tak na základě doporučení. Neváhala jsem a zaslala jsem životopis. Zanedlouho jsem nastoupila jako asistentka jednatele a marketér v jednom.“
„Asi málokdo má rád stereotyp, a tak tradičně v první řadě zmiňuji, že právě ten má práce nezahrnuje, jelikož se její větší část odvíjí od toho, co je aktuální, co se děje. Tedy, samozřejmě starám se o každodenní administrativní věci, ale také o propagaci firmy a její webové a facebookové stránky. Nejvíce mě na tom baví právě tvůrčí činnost“, hodnotí Monika své působení u nás.
Lorenc Logistic nabízí jistou práci v české rodinné fungující firmě, osobní přístup ke všem zaměstnancům a kvalitní pracovní prostředí. Doporučila bych ji všem zájemcům o práci.

 

František Ponocný

řidič / školitel

František pro nás pracuje již přes 20 let. „Dostal jsem nabídku od bývalého společníka firmy po půl roce čekání“, rekapituluje svůj nástup do firmy.
Za celá ta dlouhá léta je František věrný kabině kamionu jako řidič. Po několika letech byl pasován do role zácvikového řidiče a od letošního jara se stal firemním školitelem. Však je také za celá ta dlouhá léta tou pravou osobou, která může svým kolegům předávat bohaté zkušenosti.
„Moje práce mě baví“, odpovídá na otázku, zda je na své pozici spokojen.
Pro Františka je řízení kamionu skutečnou srdeční záležitosti. Nadšení a zápal pro práci „kamioňáka“ je z něj vidět na dálku.
Na své práci si pochvaluje zajímavost, kterou brouzdání evropskými destinacemi přináší s využitím super techniky na vysoké úrovni.