Drobečková navigace

Lorenc Logistic > Volné pozice > Administrativní pracovník skladu náhradních dílů (Klatovy)

Administrativní pracovník skladu náhradních dílů (Klatovy)

Už Vás nebaví být v práci jen „někým dalším“? Chtěli byste pracovat pro rodinnou firmu, kde si zakládáme na přímém, osobním jednání, kde si každého pracovníka pečlivě vybíráme a záleží nám na tom, aby si lidé v pracovním kolektivu „sedli“? 

Staňte se členem naší české, rodinné společnosti, která vznikla s cílem zajistit svým zákazníkům dopravu a uskladnění jejich zboží. Již 26 let poskytujeme svým zákazníkům komplexní služby v oblasti dopravy a logistiky. 

Do servisu nákladních vozidel v Klatovech hledáme administrátora skladu náhradních dílů. Zajímají Vás nákladní auta/kamiony a systém zásobování servisu náhradními díly? 
Náplní Vaší práce bude zajištění včasných dodávek ND pro servis a motorové nafty pro čerpací stanici včetně komunikace s dodavateli. Dále budete zodpovědný za výdej ND mechanikům k jednotlivým zakázkám. 


Pro tuto pozici hledáme aktivní řidiče sk. B. 

Za dobře odvedenou práci Vám nabízíme: 

• Práci v moderním a stále se rozvíjejícím servisu nákladních vozidel společnosti Lorenc Logistic s dlouholetou tradicí a výbornou firemní organizací 
• Příspěvek na penzijní a životní pojištění 
• Příspěvek na stravování v podobě stravenek 
• Motivační mzda s podílem na hospodářském výsledku servisu 
• Školení, profesní rozvoj 
• Jednání na rovinu a fér 

Pokud si o sobě myslíte, že tyto požadavky splňujete, pošlete nám, prosím, svůj životopis nebo pro více informací volejte naše personální oddělení na 725 568 258.

 

Můžete také odpovědět prostřednictvím našeho online formuláře níže.

Ozvěte se nám